Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Danas: Brzi vozovi skup i neisplativ projekat za Srbiju?

Komentari (10) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 10 jul 2018 10:03
Društvo za borbu protiv pilećeg pamćenja
Brze pruge koje grade Kinezi ne trebaju Srbiji. Srbiji trebaju pruge koje finansiraju oni isti koji finansiraju i list Danas. Pa ko razume neka shvati.
Preporuke:
15
7
2 utorak, 10 jul 2018 10:18
brzi vozovi
Glavna zelseznicka stanica u Cirihu sagradjena je 1847.
Danas je jedna od najvecih u tom delu Evrope i sluzi kao najveca svim pogranicnim zemljama.
Sa glavne zeleznicke stanice u Cirihu za 24 sata polaze i pristizu 2.915. vozova. Od toga 2.607 putnickih.
Zeleznicku stanicu u Cirihu dnevno koriste oko pola miliona putnika.
Sa stanice svakih 25 sekunda stize ili odlazi jedan voz.

Srbija u svakom slucaju ima mnogo bolji geo polozaj, tako da brzi vozovi ne bi predstavljali neisplativ projekat, jer se cela Evropa sliva prema Balkanu i Bliskom istoku.

Ima danas jos uvek onih turista koji rado idu zeleznicom za razliku od onih koji preferiraju svoj licni komfor - automobil.
Preporuke:
12
3
3 utorak, 10 jul 2018 10:51
geneza gordog posrtanja
Pre 45 godina smo gradili pruge kroz crnogorske vrleti a danas nismo sposobni da ih gradimo ni kroz panonsku ravnicu.
Preporuke:
23
0
4 utorak, 10 jul 2018 11:31
Voban
Samo LUDACI mogu da se protive izgradnji savremene infrastrukture!
Preporuke:
8
4
5 utorak, 10 jul 2018 12:00
Đuka
Za ovo nije zaslužna vlada Srbije već Kine. Pruga Beograd-Budimpešta je deo njihovog projekta "Pojas i put". Isto rade i u desetine drugih država. Prave šestostruki pojas vredan bilione dolara (između 4 i 8 biliona). Trgovinom šire uticaj za razliku od onih "preko bare" što bombama to rade. Više u ovom kratkom videu :

https://www.youtube.com/watch?v=EvXROXiIpvQ

Inače je ovaj Vox kanal u službi američke propagande, ali su im ilustracije dobre, i u ovom videu tačne informacije.
Preporuke:
8
2
6 utorak, 10 jul 2018 12:18
Dusan Obrenovic
Busatlija je po profesiji arhitekta?
Hm...dobro informisan novinar zaista!
Preporuke:
6
1
7 utorak, 10 jul 2018 12:23
teletabis
Danas: Brzi vozovi skup i neisplativ projekat za Srbiju?


Dobro, upregnimo konje i volove i vozimo se u EU, taman bi stigli na vreme.

Složio bih sa naslovom samo u delu da brza pruga (samo ne znam u odnosu na šta je brza) od Beograda do Budimpešte je nepotrebna. Potrebne su nam pruge za stvarno brze vozove - one koji idu preko 200 km/h do Sofije i Crnog Mora, do Soluna, do Atine, do Stambola.

Prema putničkom železničkom transportu imamo haotičan odnos, ukidamo glavnu železničku stanicu za putnički saobraćaj i niko normalan više neće da se vozi vozom sa periferije Beograda, dok stigne do stanice autobusom je već prešao više od pola puta do cilja, a onda da ga železnica voza brzinom od 40 km/h (malo brže od bicikle). Na ovu vrstu putovanja već smo zaboravili.
Preporuke:
6
4
8 utorak, 10 jul 2018 13:55
navozasmo se do sada
A gdje su brze pruge sto ih izgradi Milosevic?
Jos 1998 rece da ce se iz Beograda stizati u Nis za 1 čas Budimpeštu za manje od 2 časa, u Beč za 3 časa.
Preporuke:
4
2
9 utorak, 10 jul 2018 17:48
komentatori koji su za brze pruge
-koji turizam i razgledanje na brzini od 600 km i više
-koji turizam i razgledanje kad bi se takvi vozovi u Srbiji sa nekoliko stanica mogli maksimalno zadržat dva sata
-svaćate li vi da je ova država 0d severa do juga 0k0 4oo km a od istoka do zapada nema 200 km
-da li treba modernizovati da al shodno potrebama i veličini države
neg je bio veliki uspeh Beograd-Bar i da li je to ispalativo.
Nemojmo da smo megalomani i da mi mali rešavamo probleme velikih i moćnih. Ja se železnicom nisam vozio od 79 kad sam služio JNA a kad ste vi i jel ga koristite zato što je najjeftiniji i to uz subvencije. Zašto neko ima subvencije a recimo poljeprivreda nema?
Preporuke:
1
2
10 utorak, 10 jul 2018 17:54
@navozasmo se do sada
Drugi rade i grade a Srbi se svadjaju.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner